Sunday, February 23, 2014

Gunung Tok Wan

Assalammualaikum

Gunung Tok Wan
adalah gunung yang pertama yang aku daki
sebelum tu
aku naik Broga
aku tidak pulak mengkategorikan Broga Hill sebagai gunung
sebab namanya adalah bukit Broga
jadinya
Gunung yang pertama telah aku daki adalah Gunung Tok Wan
seperti biasa
tidak ada banyak yang dapat aku ceritakan tentang Gunung Tok Wan
cumanya
bila kita sudah sampai ke puncak Gunung Tok Wan
kita akan rasa sejuk
seolah-olah ada aircond dekat atas sana
aircond semula jadi kot
besttt,

Seingat aku
perjalanan nak naik ke puncak Gunung Tok Wan ini
agak turun naik sedikit
tidak mencunam sangat
kene bawak air lebih sikit

First time:








Second time:





(T.kasih jugak dekat brader ini sebabnya mengemas dekat puncak sana)

Goodluck bagi sesiapa yang hendak mecuba Gunung Tok Wan

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan