Friday, November 11, 2011

Terbaek vs abi_aboy

Assalammualaikum, 

ok hendak dipendekkan cerita, aku baru sahaja mencuba video recorder yang baru didownload. Aku pun cuba dengan bermain chess secara online. Dalam perlawanan tersebut, aku mungkin sekadar bernasib baik memenangi perlawanan tersebut walaupun sudah beberapa hari tidak bermain chess dek kenara telah kecundang berkali-kali sehingga menyebabkan aku berehat dalam arena chess. heheh.. Nak cakap aku handal main tu xder la, cuma aku reti ler jugak main chess ni daripada tak tahu main langsung. Chess ini jugaklah salah satu permainan wajib yang akan aku main tiap-tiap hari selain melayari internet.. :) Baiklah kawan-kawan, kamu-kamu semue boleh melihat video perlawanan tersebut di bawah. Sebelum itu, aku nak minta maaf diatas kekurangan kualiti video ini.

video

p/s : terbaek = aku.. hehe
.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan