Sunday, December 15, 2013

Gunung Berembun

Assalammualaikum..

di sini aku hanyalah ingin menyampaikan sebuah coretan hidup yang bersahaja

yang aku mampu hanya ingin berkongsi

sebuah pengalaman

sebuah bibit-bibit cerita

yang seakan-akan panjang tetapi tidak panjang mana pun

(hahahahaa)

lemah

di buai ayat-ayat

yang mengelirukan

memeningkan

seakan-akan

malas ingin bercoretan

biar gambar menceritakan

apa yang berlaku di sana

mungkin ada juga mengikuti perjalanan tersebut

mungkin hanya terdengar cerita

mungkin hanya memandang

dan sebagainya

kecewa

sedih

pilu

apabila

tidak mampu untuk 

sama-sama mengambil

gambar ketika berlakunya

peristiwa tersebut

hujan

seakan-akan

cuba menghalang

tetapi apakan daya

mesti ada hikmah disebalik apa yang berlaku

let go to the main topic 

yang sebenarnya

aku nk share

gambar-gambar

semasa aku join climbathon dekat gunung berembun ni

secara keseluruhannya

seronok laa

join climbathon ini

dengan budak2 URC(Uitm Runner Club's) dgn budak2 kresma

aku enjoy

sangat mencabar

cuma yang kecewanya

xsempat nk shoot gambar masa event

sobs3

ini ada beberapa gambar dari page fb Terengganu Mount Berembun Challenge







gambar sebelum bermulanya larian

gambar yang di bawah ini yer

cuba cari aku yang mana

haha

kalau jumpa

memang aku respect



jom mengembara

lalalala

bermula peperangan










View dekat sini pun memang cantik

itu lah

yang xpuas hati

tak dapat nak naik sekali lagi

nak ambik gambar sendiri

sebabnya

hujan da mula turun

masa event pun

da mula hujan renyai-renyai

lagi pun

memang da penat sangat

kaki cramp dekat atas lagi

makanan tenaga yang tak mencukupi

air xcukup

minum air terjun jer

jumpa air

terus minum

tanpa ada rasa

was-was

haha

ok

sekarang ini

gambar after event

yang ini

barulah

gambar aku dengan member aku shoot

let go

to see what we have























hakikatnya...

memang rasa nak naik lagi sekali

mungkin 5 tahun akan datang

banyak gunung lagi ingin ku daki

kehkeheh

semoga impian aku tercapai...

mount Kinabalu

in 2014

amin...

ok..sampai sini sahaja

sekian..

terima kasih....

ops lupa nk bagi tahu

tarikh peristowa ini berlaku pada 16.3.2013

saja mahu bercerita semula....



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan