Monday, April 21, 2014

Gua Tempurung

Assalammualaikum

Gua Tempurung
tak disangka-sangka
impian aku
nak sampai buat kali kedua tercapai
Alhamdulillah

Kali pertama dulu
aku sampai dengan budak-budak elekta UiTM
student
yang ambik course electrical engineering
kali ini
aku sampai dengan student INSEP pulak

dipendekkan cerita
kami ber8
memilih untuk menerokai gua
dengan pakej tour 3
iaitu tour : Top of the world and short river adventure
boleh tahan cabarannya

untuk detail lebih lanjut
tentang tour gua ini
bolehlah melayari web di bawah ini:

http://www.perak.info/kinta/Gua_Tempurung/Gua_Tempurung_Tours.htm

bagi yang memilih tour 3 dan 4
bawak-bawak simpan camera
tak pun
pandai-pandai cover camera
supaya tak kena air
aku ambil jalan selamat
dengan tak bawak camera
simpan jer camera (sobs)
tetapi ada juga beberapa keping gambar aku ambil
sebelum masuk ke kawasan yang ada air








ini di antara gambar yang sempat aku ambil
gambar-gambar yang lain
biarlah rahsia aku
dengan orang yang pegi tahu..
lalallalalal.....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan