Sunday, January 05, 2014

Gunung Datuk

Assalammualaikum

Sehari sebelum pilihan raya
aku,abang aku dengan adik aku
merancang untuk mendaki ke Gunung Datuk
malam rancang
pagi itu terus gerak pergi ke Gunung Datuk

ini kali kedua aku mendaki Gunung Datuk
yang pertamanya ketika aku join event
Yam Tuan Antah Challenge
kiranya aku sudah ada pengalaman sedikit
berbanding abang dengan adik aku
memang nampak mereka agak keletihan
mungkin tidak cukup latihan

Cerita banyak pun tak gunakan
biarkan gambar yang berbicara

kelihatan awan yang agak mendung



Adik dengan abang aku

makanan dan minuman sebagai tenaga tambahan(hahaha)

kucing ini pun nak ikut sekali

comel gila kucing ini

mak dengan anak mungkin





sudah sampai kemuncaknya

sapa budak ini?

setelah mendaki hampir 2 jam,akhirnya sampai juga bermandikan hujan lagi..(haha)


ok bye...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan