Tuesday, September 07, 2010

cinta sudah terlambat

video

Bila aku dengar je lagu nie, mesti nak layan jiwangnyer. Sebelum nie aku dah cuba main lagu nie. Berkali-kali aku cube, tapi tak jadi jugak. Sesapa sifu yang boleh ajar aku lagu nie, tolong ajar aku weii.. Boleh ler aku maenkan untuk bakal isteri aku, hahaha. Aku try gak usha kat youtube. Tapi tak der orang pun yang nak mainkan lagu nie padahal lagu nie boleh tangkap leleh punyer.. hehe.

Bile layan lagu nie tengah-tengah malam,boleh wat hati aku nangis woooo... (Jiwang karat betol tuan tanah nie) Muahaha. Kepada rakanku cik paa, sila ler belajar maen lagu nie, aku nak dengar ko maen. kehkehkeh.

Okla, untuk korang, aku paparkan kord gitar lagu ni:

Intro : G
G D
seandainya ku katakan yang sesungguhnya
Em C D
tentang perasaanku padamu selama ini
G D
seandainya ku bisa memutar kembali
Em C
waktu yang telah pergi dariku
D G
saat kau ada di sini denganku
Reff :
Am D G Em
sebenarnya hatiku selalu mencintaimu
Am D G
hanya saja ku tak pernah mengatakan kepadamu
Am D G Em
dalamnya cintaku menggenggam tulus hatimu
Am D G
namun kini kau katakan cinta sudah terlambat
G D
seharusnya ku tak biarkan kau menanti
Em C D
kata cinta dariku yang tersimpan terlalu lama
G D
dan seharusnya ku pahami isi hatimu
Em C
yang tulus menyayangi diriku
D G
sebelum cinta menjadi miliknya
Back to : Reff
Interlude : Em D D# D E
Back to : Reff
Bm E A
namun kini kau katakan cinta sudah terlambat

p/s:lagu ini ditujukan khas untuk ija..:)

6 comments:

  1. kehkeh...tq sudi bagi thu tjuk lagu nie

    ReplyDelete
  2. lagu ni slow sangat aa.
    camne nak strum?


    *ehem ehem ayat last tu ehem*
    haha~

    ReplyDelete
  3. paa;mmg slow sikit,maksdnyer kite strum slow,aku boleh main,xpi suare xmasuk..kehekh,ayt ujung tu bahaye sikit..hehe

    ReplyDelete
  4. ala tak reti nak strum slow la.
    bab nak strum ni yang kureng sikit haha~


    ayat hujung tu bermakna kot.
    haha~

    ReplyDelete

Tinggalkan pesanan